Nulägesanalys

jaja det var då åter igen länge sedan man skrev ngt här.. Men ska väl försöka skriva några korta ord om vad som hänt på sista tiden.

Var i Oskarshamn i helgen och det var trevligt att se östkusten igen. Vi åkte även på en liten tripp till Glasrikets centra, dvs Kosta. Jag handlade kläder och min persenal dresser hittade lite fina kläder åt mig. Tyvärr hittade hon bara en köttbullemacka. Men den var iofs väldigt god den också!

Sedan var det middag hemma på mammas gata. Med både syster och bror + camilla på besök så var det nästan fullt hus. På lördagen så var det träning som gällde till en början. Sedan så blev det grillning efter konstens alla regler som gällde. När kylan kom så blev jag ensam framför gruillen.. Men när glöden äntligen blev den rätta så var maten klar. Och jag har inte hört att ngn blivit matförgiftad ännu så jag får vara nöjd så. Han även med att bevisa mina kunskaper och tallanger inom röksignalernas konst.

Efter grillning och en knapp seger över "Bulgarien" så vankades det utgång och det blev på LaScala som vanligt när man är hemma. Och det var ganska trevligt faktiskt. Lite lite folk bara men rätt sällskap var ju där iaf!

Nu ska jag snart knyta mig för imorn är det en låååång dag i skolan! Kommer bli segt men förhoppningsvis meningsfullt!

Skönt förresten att sommaren är i antågande! Lite mindre pollen och mer värme och sol så trivs jag!

Ha det så trevligt tills nästa gång vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback