Halloj

Ja då var påsken överstökad och vardagen tillbaka. Denhär veckans vardagar är gjutna i hårdaste betong! Massor i skolan, en C-uppsats som folk tror löser sig själv och ett stort projekt i startgroparna i Arbetsrätt. Där det dock är glest så är det på jobb-fronten. Det finns inte ett smack! Kollade på en av alla sidor som har "ALLA JOBBEN I SVERIGE PÅ ETT STÄLLE!!!!!" Sökte på HR/Personal i hela Sverige.. det kom 2 (TVÅ!) jobb.. Har sökt jobb som Tidningsbud, Brödutkörare, ngt jobb när man skulle fotografera vägar och en massa annat.. Men när det krävs en läkarexamen för att sälja jordgubbar på torget och 10 års erfarenhet så är det inte lätt.
Sen hela min jobb/bostadssituation är vm i att försöka bita sig i svansen.. Utan jobb = Ingen bostad, Utan bostad = Inget jobb.. Det är ju inte konstigt att jag inte kunnat sova på flera dagar.. Jag kommer inte kunna sova förrän jag fått ngn ordning på mitt liv. Det enda det är ordning på nu är Linn! Hon krossar allt motstånd i skolan och håller mig över ytan!

Dagens Citat:
"Jag ska fasen börja leva i gårdagen istället!"
- Martin Karlsson


Kommentarer
Postat av: Pasi

update!

2009-06-04 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback