Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lyckades sparka in bollusslingen i mål på det 25 öppna målet eller något och när jag tänkte på L
Vad gjorde du kl 08 i morse? Stämplade in första dagen på jobbet för i sommar.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade aftonbladet antar jag
Det sista du sa högt? Tja!
Det senaste någon sa till dig: Ja, tja!
Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten, mjölk
Vad var det senaste du åt? Korv, potatis och rivna morötter.
Vad var det senaste du köpte? En dricka till tåget.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Min egen är ljus träfärg.
Vad är det för väder hos dig nu? Tjaa.. gott och blandat..
Godaste glassmaken? Mjukglass (helst med dimekulor på) eller Lidlglass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek men en stark kontakt.
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? Minns sällan mina drömmar. 
Trivs du med ditt jobb? Trivs och trivs.. det är ett jobb, inte en evig livssituation.
Favoritklädsel? Mysbyxor/Shorts T-shirt/linne.
Favoritlåt just nu? The Go Betweens - Quiet Heart
Vad ser du om du tittar till höger? En telefon med världens största knappar.
Vad gör dig glad just nu? Livet!
Vad ska du göra härnäst? Duscha
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött men hoppfull om livet.
Favoritgodis? Hur lång tid har jag på mig? ;) nej men Choklad är en höjdare tycker jag.
Kläder just nu? Arbetsbyxor
Sommarplaner? Arbeit macht.. Geld?
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm.. Är i grund och botten nattmänniska men försöker anpassa mig till min omvärld.
Vad är viktigast för dig? Min familj och Linn
Är du kittlig? Man brukar inte skylta med sina svaga sidor.. Men ja det är jag.
Snarkar du? Jag vaknar sällan av det.. Och det som inte jag vet finns inte ;)
Stjärntecken? Fiskarna
Äckligaste insekten? Hmm.. Dom som bitts och är allmänt illasinnade.
Stökigt el välstädat? Det ska synas att man finns och rör sig i hemmet.
Vad längtar du mest efter just nu? LINN

En liten lista i väntan på en mer sammansatt text. Skrev en igår men mitt internet spelade mig ett spratt.. Ska se om jag kan ordna upp det!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag längtar efter dig med!!

2009-06-10 @ 19:58:11
Postat av: Pasi

Jag med!

2009-06-11 @ 12:18:08
Postat av: Camilla

Martin, det är tur att du avslutar ditt inlägg med att säga att du faktiskt har komponerat en text... för ärligt talat räknas inte en lista som ett propert inlägg ;)



Jag längtar också efter linn, vi kan ju hänga ihop i Potatisboden de dagar vi inte arbetar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback