Hej igen vänner

Hej,
Märkte att det var sådär två evigheter sedan jag skrev ngt här så kanske får ta och göra något åt saken nu då.
En anledning till att bloggandet kommit lite i bakvattnet är att jag har jobbat på som ett djur med våran C-uppsats i psykologi som verkligen blev ett never-ending-story projekt. Får se hur mycket vi måste göra om innan vi blir slutligen klara. Har opponering på den om 8 dagar. Så nu borde jag komma igång ordentligt med inläsningen både på våran uppsats och den som vi ska oponera på.

Utöver det så har det väl hänt en hel del sedan senast antar jag men jag orkar inte gå in på allt så därför kommer jag rikta den här bloggen till nutid och framtid! Enklast så. Kan bara säga att jag haft en riktigt trevlig helg hemma hos mor och far i helgen med alla syskon samlada och dom flesta respektive. Så det var en riktigt trevlig helg med fullt drag som vanligt!

Sporten kan man ju inte bara glöma av.. Kvartsfinal 7/7 ikväll mellan HV71 och Timrå. Spännande värre. Hoppas på en betydligt mer skärpt inledning än senast och att inte backarna ska hamna i lika stort fokus som de brukar göra. För är det någonstans som HV har sina bekymmer så är det på backsidan. Men jag tror på 4-2 till HV och en förhoppning av att de ska vakna, vilket de inte gjort sedan de vann guld förra året.

Är det förresten någon som har lite extra heltidsjobb inom HR i Varbergstrakten samt en lägenhet i Varberg över så kan dom gärna höra av sig!

Har gjort klart alla intervjuerna på McDonalds i Oskarshamn nu iaf. Nu är det bara den sista genomgången av alla kandidaterna kvar innan jag kan anställa de sista och därmed slutföra mitt första jobb som Rekryteringskonsult!

Nu ska jag dyka ner i mina studier igen. Hoppas att det inte tar riktigt lika lång tid till nästa inlägg..

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Nordh

Det var fan på tiden...

Har suttit varje dag här hur länge som helst och väntat på ett nytt inlägg...

Håll tummarna för HV nu...

2009-03-16 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback