Sitter som på nålar..

Om ni undrar hur jag känner just nu så är det verkligen så.. HV71 spelar sista avgörande kvartsfinalen mot timrå.. Jag har inte kanalerna som gäller för tv-sändningen. Litar inte riktigt på att köpa hem dom till datorn heller och 139:- är mycket för en kass kvalitet..
Så nu sitter jag i full match klädsel (Matchtröja + Halsduk) framför SR livesändning direkt från kinnarps arena. Till min hjälp har jag "Live-streaming" från min bror som har webkameran riktad mot tvn.

Nu bryter jag nästan ihop...

Hv leder med 1-0 och får nu pp för Too many players on the ice.. RUTIN challe!!
1-0 gjorde iaf Tedenby som är på väg att få sitt riktiga genombrott i elitserien (igen).

KOMIGEN NU HV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback