Länge sen sist

Jaja jag är kass på att uppdatera här. Jag kan inte säga att det inte händer mycket för tillfället och att det är därför jag inte skriver, snarare tvärt om. Det är fullt upp hela tiden.

Så för dig som är föga uppdaterad så har vi bytt den trånga studentvrån i Borås till ett större boende i Varberg. Här stortrivs vi bland solskenet och blåsten. Äntligen får man känna dofterna av hav igen. Helt underbart att kunna gå här längst med havet och bara ta det lugnt och andas lite.

Det enda man saknar i från Borås är grannskapet (med vissa grannar). Man saknar kanske inte "kvinnan i högklackat" som gick sina kvällspromenader runt 00.30 varje natt.. Inte heller "biblotikarien" som aktivt försökte Hyscha ner oss. "Arbetsjackan och Inventarien" är inte heller några man saknar, nu kan man andas när man öppnar fönstret. Så hade vi ju förståss mina grannar i 414 som det... lät.. om..

Men många av de andra är faktiskt saknade!

Då Camilla gnäller på att det är för mycket text att läsa och för lite bilder.. (fast i barnbokstänket? ;)) så får jag väl sluta skriva för idag och klämma in lite bilder istället.

Ska försöka uppdatera inom 4 månader igen.


Tog en bild nere vid strandpromenaden 

Strandpromenaden en blåsig dag..


Kaffet är redan kallt och nästan slut
När det kan vara ganska gôtt att sitta inne och ta en kopp kaffe också..


Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback